Ertuğrul Gazi Ortaokulu'nda düzenlenen mezuniyet töreninde öğrenciler kep atarak ortaokul yıllarına veda etti. Ailelerin ve öğretmenlerin de katıldığı törende duygu dolu anlar yaşandı.
Ertuğrul Gazi Ortaokulu, 2025-2026 eğitim öğretim yılını mezuniyet töreniyle taçlandırdı. Okul bahçesinde gerçekleştirilen törende öğrenciler, öğretmenleri ve aileleriyle birlikte mezuniyet sevincini yaşadı.
Tören kapsamında öğrenciler adına yapılan konuşmalarda, eğitim hayatı boyunca verilen emekler ve kazanılan deneyimler vurgulanırken, ailelere ve öğretmenlere teşekkür edildi. Mezun öğrenciler, yeni eğitim hayatlarına doğru ilk adımlarını atmanın heyecanını yaşadı.
GURUR VE MUTLULUK BİR ARADA YAŞANDI
Ertuğrul Gazi Ortaokulu Müdürü Türkay Polat, mezuniyet töreniyle ilgili yaptığı açıklamada, 2026 mezunlarını gururla uğurladıklarını belirterek şunları söyledi: "Başarılarla dolu bir eğitim yolculuğunu tamamlayan 2026 mezunlarımızı düzenlediğimiz mezuniyet töreniyle gurur ve mutluluk içinde uğurladık. Emek, azim ve kararlılıkla geçen yılların ardından mezunlarımız yeni başlangıçlara doğru ilk adımlarını attı. Öğrencilerimizin bu anlamlı gününde ailelerimiz, öğretmenlerimiz ve tüm eğitim kadromuzun ortak gururunu paylaşmanın mutluluğunu yaşadık."
"YOLLARI AÇIK, BAŞARILARI DAİM OLSUN"
Öğrencilerin geleceğe umutla baktığını ifade eden Polat, "Hayallerinin peşinden cesaretle yürüyen tüm mezunlarımıza sağlık, başarı ve mutluluk dolu bir gelecek diliyoruz. Yolları açık, başarıları daim olsun. 2026 mezunlarımıza veda ederken, onları geleceğin güçlü, üretken ve değerlerine bağlı bireyleri olarak uğurlamanın gururunu yaşıyoruz." dedi.
Konuşmaların ardından mezuniyet belgelerini alan öğrenciler, geleneksel kep atma töreniyle ortaokul yıllarına veda etti. Renkli görüntülere sahne olan program, ailelerin çocuklarıyla hatıra fotoğrafı çektirmesiyle sona erdi.
Renginar SALİ






