Silivrispor Kulüp Başkanı Cemil Kızılkaya, kulübün resmi sosyal medya hesabında Engin Akın ile birlikte gündemi değerlendirdi. Yeni sezon hazırlıklarının planlanan takvim doğrultusunda ilerlediğini belirten Kızılkaya, mali disiplin, şeffaf yönetim ve güçlü bir kadro oluşturma hedefiyle çalışmaların sürdüğünü söyledi.
Silivrispor Kulüp Başkanı Cemil Kızılkaya, kulübün resmi sosyal medya hesabında gerçekleştirilen canlı yayında Engin Akın'ın sorularını yanıtlayarak göreve geldikleri bir aylık süreçte yapılan çalışmaları kamuoyuyla paylaştı. Kulübün yeni sezona hem sportif hem de mali açıdan güçlü bir şekilde hazırlanması için yoğun mesai harcadıklarını ifade eden Kızılkaya, Silivrispor'un geleceğini sağlam temeller üzerine inşa etmek istediklerini vurguladı.
"DOĞRU KADROYU KURMAK İÇİN ACELE ETMİYORUZ"
Teknik direktör ve sportif direktörle yola devam kararı aldıklarını belirten Kızılkaya, transfer çalışmalarının titizlikle sürdüğünü söyledi. Çok sayıda futbolcuyla görüşme halinde olduklarını dile getiren Başkan Kızılkaya, "Önemli olan hızlı değil, doğru karar vermek. Silivrispor'a fayda sağlayacak, mücadeleci ve kaliteli bir kadro oluşturacağız." ifadelerini kullandı.
ALTYAPIYA ÖZEL VURGU
Altyapının kulübün geleceği olduğunu vurgulayan Kızılkaya, yapılan değerlendirmelerde eksiklerin tespit edildiğini ve bu alanın güçlendirilmesi için çalışmaların başladığını söyledi. Amaçlarının Silivri ve Türk futboluna yeni yetenekler kazandırmak olduğunu belirten Kızılkaya, altyapı organizasyonunun daha verimli hale getirileceğini kaydetti.
TESİSLER YENİ SEZONA HAZIRLANIYOR
Kulüp tesislerinde kapsamlı bakım çalışmalarının başlatıldığını açıklayan Kızılkaya, konaklama alanlarından teknik donanımlara kadar birçok noktada yenileme yapıldığını söyledi. Temmuz ayının ortalarında A takımın sezon hazırlıklarına başlamasının planlandığını, altyapı ekiplerinin de aynı dönemde çalışmalarına başlayacağını ifade etti.
"KENDİ DÖNEMİMİZDE BORÇ BIRAKMAYACAĞIZ"
Mali disipline büyük önem verdiklerini belirten Başkan Kızılkaya, göreve geldikleri süreçte personel maaşlarının ve altyapı antrenörlerinin ödemelerinin gerçekleştirildiğini açıkladı. Geçmiş dönemden kalan borçlarla ilgili de alacaklılarla görüşmeler yürüttüklerini belirten Kızılkaya, tüm sürecin uzlaşma ve planlama içerisinde çözüme kavuşturulmasını hedeflediklerini söyledi.
SPONSORLUK VE DESTEK ÇALIŞMALARI SÜRÜYOR
Silivri iş dünyasının kulübe sahip çıkmaya başladığını ifade eden Kızılkaya, forma sponsorluğu ve reklam anlaşmaları konusunda önemli görüşmeler yürüttüklerini belirtti. Kulübün kalıcı gelir kaynaklarını artırmayı hedeflediklerini söyleyen Kızılkaya, tüm Silivrispor sevdalılarını kulübe destek vermeye davet etti.
70. YIL GECESİ 30 TEMMUZ'DA
Silivrispor'un 70. kuruluş yılı kapsamında düzenlenecek özel geceye de değinen Kızılkaya, organizasyonun Silivri Belediyesi ile alakalı süreçten kaynaklı mevcut koşullar nedeniyle 30 Temmuz tarihine ertelendiğini açıkladı. Gecede kulübe emek veren isimlere onur ödülleri verileceğini ve elde edilecek gelirin Silivrispor'a önemli katkı sağlayacağını ifade etti.
"HER ŞEY ŞEFFAF OLACAK"
Yönetim anlayışının temelinde şeffaflık ve hesap verebilirliğin bulunduğunu belirten Kızılkaya, gelir-gider tablolarının düzenli olarak kamuoyuyla paylaşılacağını söyledi. Eleştirilere açık olduklarını ancak kulübün menfaatlerini her şeyin üzerinde tuttuklarını vurgulayan Kızılkaya, "Silivrispor bu şehrin ortak değeridir. Biz burada emanetçiyiz. Amacımız kulübü borç yükünden kurtarıp güçlü bir yapıya kavuşturmak." dedi.
Yayının sonunda Silivrispor'a destek veren iş insanlarına, sponsorlara, yöneticilere ve taraftarlara teşekkür eden Başkan Cemil Kızılkaya, birlik ve beraberlik çağrısında bulunarak 2026-2027 sezonunun Silivrispor için başarılarla dolu geçmesini temenni etti.
Sevginar SALİ






