Silivri Şerife Baldöktü Lisesi’nde yıl sonu değerlendirme toplantısı

Silivri Şerife Baldöktü Lisesi’nde yıl sonu değerlendirme toplantısı

26.06.2026 09:55:13

Şerife Baldöktü Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nde düzenlenen yıl sonu okul kurul toplantısında eğitim-öğretim faaliyetleri değerlendirildi. Toplantının ardından okuldan ayrılacak öğretmenler ve müdür yardımcısına teşekkür plaketi takdim edildi.

Şerife Baldöktü Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nde yıl sonu okul kurul toplantısı, okul konferans salonunda tüm öğretmenlerin katılımıyla gerçekleştirildi.
Toplantıda 2025-2026 eğitim-öğretim yılı boyunca yürütülen çalışmalar kapsamlı şekilde değerlendirilirken, yeni eğitim-öğretim dönemine ilişkin görüş ve öneriler de ele alındı. Öğretmenler, okulun akademik ve sosyal başarılarını geliştirmeye yönelik fikir alışverişinde bulundu.
EMEK VEREN EĞİTİMCİLERE PLAKET
Toplantının ardından, okulda görev yaparak önemli katkılar sunan ve görevlerinden ayrılacak olan öğretmenler Hayriye Erel, Yeliz Yalçın ve Mehmet Güntekin ile Müdür Yardımcısı Tarkan Güleç için teşekkür programı düzenlendi.
Okul yönetimi tarafından eğitim camiasına sundukları emek ve özverili çalışmalar dolayısıyla eğitimcilere teşekkür plaketleri takdim edildi.
TEŞEKKÜR VE BAŞARI DİLEĞİ
Okul yönetimi, kurumun gelişimine sağladıkları değerli katkılar nedeniyle öğretmenlere ve müdür yardımcısına teşekkür ederek, bundan sonraki yaşam ve meslek hayatlarında sağlık, mutluluk ve başarı dileklerini iletti.
Renginar SALİ

 

YORUM YAP