Silivri Odak Koleji Öğrencisi İlay Sare Balı ilçe birincisi oldu

Silivri Odak Koleji Öğrencisi İlay Sare Balı ilçe birincisi oldu

26.06.2026 12:29:48

Bu bir tanıtımdır

Odak Koleji öğrencisi İlay Sare Balı, "Gıda İsrafı" konulu resim yarışmasında ilçe birincisi olarak önemli bir başarıya imza attı.

Odak Koleji öğrencisi İlay Sare Balı, düzenlenen "Gıda İsrafı" konulu resim yarışmasında ilçe birincisi oldu.
Elde ettiği başarıyla okulunu gururlandıran İlay Sare Balı, yarışmada birincilik derecesini kazanarak büyük takdir topladı.
Odak Koleji yönetimi yaptığı açıklamada, "Gıda İsrafı konulu resim yarışmasında öğrencimiz İlay Sare Balı ilçe 1'incisi olmuştur. Öğrencimizi ve emeği geçen öğretmenlerimizi kutluyor, başarılarının devamını diliyoruz." ifadelerine yer verdi.
Renginar SALİ

 

 

YORUM YAP