SİAD yemekte buluştu

SİAD yemekte buluştu

30.08.2019 12:09:20

Silivri Sanayici ve İşadamları Derneği Yönetim Kurulu ve üyeleri, Olta Restaurant'ta akşam yemeğinde buluştu.

  • ETİKETLER
PAYLAŞ
« Önceki Yılmaz: İyi ki varsınız çocuklar
Sonraki »

YORUM YAP